Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu "Morfologické uvědomění u dyslektiků") – Jana BÍLÁ
Jana BÍLÁ
Diplomová práce
Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu "Morfologické uvědomění u dyslektiků")
Self-concept and sociometrical position in children with learning disabilities
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou specifických poruch učení, které mají vliv i na sociální život jedince. První část práce je věnována teoretických poznatkům z této oblasti. Hlavní část práce se zaměřuje na zkoumání dospělých dyslektických jedinců, kteří jsou porovnáváni s jedinci normálně se vyvíjejícími. Předmětem zkoumání jsou především sociální aspekty, specificky sebepojetí.Abstract:
The diploma paper looks at specific learning difficulties as a factor affecting,inter alia, social life of individuals. The initial section pays attention to theoretical concepts encountered in this field whilethe main part explores dyslectic adults and compares them with individuals undergoing normal development. The research effort aims primarily at the socially relevant aspects of their lives, in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2013
Zveřejnit od: 11. 1. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Jošt, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BÍLÁ, Jana. \textit{Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu ''Morfologické uvědomění u dyslektiků'')}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/w9bth7/.
Jak správně citovat práci
BÍLÁ, Jana. Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu "Morfologické uvědomění u dyslektiků"). Č. Bud., 2013. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.1.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 1. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / ČJ-NJ/SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová -
Specifické poruchy učení u žáků 1. stupně základních škol - okres Benešov
Lucie Všetečková -
Specifické poruchy učení u žáků na prvním stupni základní školy v Praze
Lucie Maršnerová -
Specifické poruchy učení u žáků střední školy
René Sabl -
Specifické poruchy učení v dospělosti
Petra Halová -
Specifické poruchy učení u studentů na střední škole
Petra Ryšková -
Specifické poruchy učení u žáků základní školy
Sabina Klimešová -
Dyskalkulie a jiné specifické poruchy učení v matematice
Lucie Plodíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva