Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu "Morfologické uvědomění u dyslektiků") – Jana BÍLÁ
Jana BÍLÁ
Master's thesis
Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu "Morfologické uvědomění u dyslektiků")
Self-concept and sociometrical position in children with learning disabilities
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou specifických poruch učení, které mají vliv i na sociální život jedince. První část práce je věnována teoretických poznatkům z této oblasti. Hlavní část práce se zaměřuje na zkoumání dospělých dyslektických jedinců, kteří jsou porovnáváni s jedinci normálně se vyvíjejícími. Předmětem zkoumání jsou především sociální aspekty, specificky sebepojetí.Abstract:
The diploma paper looks at specific learning difficulties as a factor affecting,inter alia, social life of individuals. The initial section pays attention to theoretical concepts encountered in this field whilethe main part explores dyslectic adults and compares them with individuals undergoing normal development. The research effort aims primarily at the socially relevant aspects of their lives, in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 1. 2013
Accessible from:: 11. 1. 2013
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. Jiří Jošt, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BÍLÁ, Jana. \textit{Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu ''Morfologické uvědomění u dyslektiků'')}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Education. 2013. Available from: https://theses.cz/id/w9bth7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BÍLÁ, Jana. Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu "Morfologické uvědomění u dyslektiků"). Č. Bud., 2013. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.1.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 1. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationMaster programme / field:
Secondary School Teaching / ČJ-NJ/SŠ
Theses on a related topic
-
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová -
Specifické poruchy učení u žáků 1. stupně základních škol - okres Benešov
Lucie Všetečková -
Specifické poruchy učení u žáků na prvním stupni základní školy v Praze
Lucie Maršnerová -
Specifické poruchy učení u žáků střední školy
René Sabl -
Specifické poruchy učení v dospělosti
Petra Halová -
Specifické poruchy učení u studentů na střední škole
Petra Ryšková -
Specifické poruchy učení u žáků základní školy
Sabina Klimešová -
Dyskalkulie a jiné specifické poruchy učení v matematice
Lucie Plodíková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights