Preference metakognitivních strategií v kontextu odlišných vzdělávacích přístupů v matematice – Dagmar ŽIVNÁ
Dagmar ŽIVNÁ
Diplomová práce
Preference metakognitivních strategií v kontextu odlišných vzdělávacích přístupů v matematice
Preference of metacognitive strategies in the context of distinctive educational approaches to mathematics
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat vliv vzdělávacího přístupu na metakognitivní rozvinutost žáka v oblasti matematiky. Mezi dílčí cíle diplomové práce patří zjistit faktory, které ovlivňují metakognitivní rozvinutost žáka a míru žákovy jistoty ve vlastní výkon. Výzkum byl zaměřen na žáky 5. ročníků základních škol v běžných základních školách, ve školách vyučující matematiku Hejného metodou a v Montessori …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze the influence of the educational approach on the metacognition of pupil's mathematical development. The partial objectives of the thesis are to identify factors which influence the metacognitive development of the pupil and the degree of the pupil's certainty in their own performance. The research was taken from 5th year elementary pupils from both traditional elementary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 2. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Vlastimil Chytrý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽIVNÁ, Dagmar. \textit{Preference metakognitivních strategií v kontextu odlišných vzdělávacích přístupů v matematice}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/w9p06n/.
Jak správně citovat práci
ŽIVNÁ, Dagmar. Preference metakognitivních strategií v kontextu odlišných vzdělávacích přístupů v matematice . Ústí nad Labem, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol - speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Mediální výuka a matematika
Lucie MALIŇÁKOVÁ -
Vzdělávací oblast Matematika a její aplikace u dětí se specifickými poruchami učení na 1. stupni ZŠ
Jaroslava KAČÍROVÁ -
Mezipředmětové vztahy na úrovni plánovaného kurikula ve vzdělávacích oblastech Matematika a její aplikace a Člověk a jeho svět (Fyzika).
Veronika ČERNÁ -
Učení v pohybu ve vzdělávací oblasti Matematika a její aplikace
Kateřina Svobodová -
Identifikace používaných výukových metod Výchovy k občanství v tradiční, montessori a daltonské pedagogice
Veronika Pazderová -
Použití alternativních metod vyučování v běžné základní škole
Daniela Peprnová -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ