Dagmar ŽIVNÁ

Diplomová práce

Preference metakognitivních strategií v kontextu odlišných vzdělávacích přístupů v matematice

Preference of metacognitive strategies in the context of distinctive educational approaches to mathematics
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat vliv vzdělávacího přístupu na metakognitivní rozvinutost žáka v oblasti matematiky. Mezi dílčí cíle diplomové práce patří zjistit faktory, které ovlivňují metakognitivní rozvinutost žáka a míru žákovy jistoty ve vlastní výkon. Výzkum byl zaměřen na žáky 5. ročníků základních škol v běžných základních školách, ve školách vyučující matematiku Hejného metodou a v Montessori …více
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze the influence of the educational approach on the metacognition of pupil's mathematical development. The partial objectives of the thesis are to identify factors which influence the metacognitive development of the pupil and the degree of the pupil's certainty in their own performance. The research was taken from 5th year elementary pupils from both traditional elementary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 2. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Vlastimil Chytrý, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŽIVNÁ, Dagmar. Preference metakognitivních strategií v kontextu odlišných vzdělávacích přístupů v matematice . Ústí nad Labem, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta