Vztah teorie mysli a úrovně jazykových schopností u dětí předškolního věku – Bc. Eliška Kubištová
Bc. Eliška Kubištová
Diplomová práce
Vztah teorie mysli a úrovně jazykových schopností u dětí předškolního věku
Relationship between the theory of mind and the level of language skills in preschool children
Anotace:
Cílem výzkumu bylo rozšířit poznatky o vztahu mezi teorií mysli a úrovní jazykových schopností u předškolních dětí a případný směr tohoto vztahu. Dalšími dílčími cíli pak bylo prozkoumat, zda existuje vztah mezi konceptem teorie mysli a výchovnými styly, případně mezi výchovnými styly a úrovní jazykových schopností. Výzkumu se zúčastnilo 32 dětí předškolního věku a jejich rodiče. Schopnost teorie mysli …víceAbstract:
The aim of the research was to expand knowledge about the relationship between the theory of mind and the level of language skills in preschool children and the possible direction of this relationship. Other partial goals were to explore whether there is a relationship between the concept of the theory of mind and educational styles, or between educational styles and the level of language skills. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lgxmy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 7. 2020
- Vedoucí: doc. PhDr. Iva Burešová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Výchovné styly v rodinách s dětmi předškolního věku
Martina Holeková -
Výchovné styly pedagogů v mateřské škole
Jana Tesárková -
Výchovné styly a jejich dopady v praxi učitelky MŠ
Hana RYBÁKOVÁ -
Intervenční program na podporu empatie a proti agresi B. A. S. E.: Souvislosti s úrovní teorie mysli u předškolních dětí
Lucie Namešanská -
Vliv bilingvismu na vývoj teorie mysli
Veronika Hanáčková -
Teorie mysli v předškolním věku: role mateřské školy
Kristýna Marsová -
Teorie mysli u dětí předškolního věku v tradičním a alternativním vzdělávání
Nataša Stavjaňová -
Vznik Já a Teorie mysli jako předpoklad mezilidské komunikace
Markéta LIPPEROVÁ