Vztah teorie mysli a úrovně jazykových schopností u dětí předškolního věku – Bc. Eliška Kubištová
Bc. Eliška Kubištová
Master's thesis
Vztah teorie mysli a úrovně jazykových schopností u dětí předškolního věku
Relationship between the theory of mind and the level of language skills in preschool children
Abstract:
Cílem výzkumu bylo rozšířit poznatky o vztahu mezi teorií mysli a úrovní jazykových schopností u předškolních dětí a případný směr tohoto vztahu. Dalšími dílčími cíli pak bylo prozkoumat, zda existuje vztah mezi konceptem teorie mysli a výchovnými styly, případně mezi výchovnými styly a úrovní jazykových schopností. Výzkumu se zúčastnilo 32 dětí předškolního věku a jejich rodiče. Schopnost teorie mysli …moreAbstract:
The aim of the research was to expand knowledge about the relationship between the theory of mind and the level of language skills in preschool children and the possible direction of this relationship. Other partial goals were to explore whether there is a relationship between the concept of the theory of mind and educational styles, or between educational styles and the level of language skills. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 6. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/lgxmy/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 7. 2020
- Supervisor: doc. PhDr. Iva Burešová, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Výchovné styly v rodinách s dětmi předškolního věku
Martina Holeková -
Výchovné styly pedagogů v mateřské škole
Jana Tesárková -
Výchovné styly a jejich dopady v praxi učitelky MŠ
Hana RYBÁKOVÁ -
Intervenční program na podporu empatie a proti agresi B. A. S. E.: Souvislosti s úrovní teorie mysli u předškolních dětí
Lucie Namešanská -
Vliv bilingvismu na vývoj teorie mysli
Veronika Hanáčková -
Teorie mysli v předškolním věku: role mateřské školy
Kristýna Marsová -
Teorie mysli u dětí předškolního věku v tradičním a alternativním vzdělávání
Nataša Stavjaňová -
Teorie mysli u dětí předškolního věku
Jitka Čechová