Bc. Eliška Kubištová

Diplomová práce

Vztah teorie mysli a úrovně jazykových schopností u dětí předškolního věku

Relationship between the theory of mind and the level of language skills in preschool children
Anotace:
Cílem výzkumu bylo rozšířit poznatky o vztahu mezi teorií mysli a úrovní jazykových schopností u předškolních dětí a případný směr tohoto vztahu. Dalšími dílčími cíli pak bylo prozkoumat, zda existuje vztah mezi konceptem teorie mysli a výchovnými styly, případně mezi výchovnými styly a úrovní jazykových schopností. Výzkumu se zúčastnilo 32 dětí předškolního věku a jejich rodiče. Schopnost teorie mysli …více
Abstract:
The aim of the research was to expand knowledge about the relationship between the theory of mind and the level of language skills in preschool children and the possible direction of this relationship. Other partial goals were to explore whether there is a relationship between the concept of the theory of mind and educational styles, or between educational styles and the level of language skills. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 7. 2020
  • Vedoucí: doc. PhDr. Iva Burešová, Ph.D.
  • Oponent: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta