Očekávané kompetence a dramatická výchova v mateřské škole – Zdeňka BURDOVÁ
Zdeňka BURDOVÁ
Bakalářská práce
Očekávané kompetence a dramatická výchova v mateřské škole
The Expected Competence and Drama Eduacation in Pre-primary School
Anotace:
V bakalářské práci se zabývám kompetencemi, které hrají velmi důležitou roli v oblasti vzdělávání. Zaměřuji se na kompetence charakteristické pro předškolní vzdělávání. Popisuji jejich postavení v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání (RVP PV) a snažím se také vysvětlit, proč by dramatická výchova měla být jeho neodmyslitelnou součástí. Protože oblast dramatické výchovy je velmi široká …víceAbstract:
Main focuses of my Bachelor Thesis are competencies that play very important role in education. I analyse competencies that are specific for pre-school education. I describe their role in Frame Educational Program for Pre-school Education and I try to explain why dramatic art education should be its integrated part. Since the area of dramatic art education is very large, I chose a method of structured …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2009
Zveřejnit od: 8. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2009
- Vedoucí: Mgr. Jan Karaffa, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BURDOVÁ, Zdeňka. Očekávané kompetence a dramatická výchova v mateřské škole. Ostrava, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová -
Ekologický výukový program pro předškolní děti – „Žížala“
Žaneta Pochopová -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Literární program na rozvoj čtenářství pro 1. stupeň základní školy
Tereza Fialová -
Program pro vybrané obtížné učivo českého jazyka na 1. stupni základní školy
Gabriela Bošová