Marketingová komunikace firmy Konica Minolta Business Solutions – Zuzana ŠVECOVÁ
Zuzana ŠVECOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová komunikace firmy Konica Minolta Business Solutions
Marketing communication of the company Konica Minolta Business Solutions
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace firmy Konica Minolta Business Solutions v České republice. Teoretická část poskytuje přehled základních pojmů a konceptů z oblasti marketingu a marketingové komunikace. V praktické části je představena firma Konica Minolta a její marketingové aktivity. Pomocí kvalitativních a kvantitativních výzkumných metod je provedena analýza současného …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the analysis of marketing communication of Konica Minolta Business Solutions in the Czech Republic. The theoretical part provides an overview of basic concepts and principles in marketing and marketing communication. The practical part introduces Konica Minolta and its marketing activities. Using qualitative and quantitative research methods, an analysis of the current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. David Kosina
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠVECOVÁ, Zuzana. Marketingová komunikace firmy Konica Minolta Business Solutions. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomicko-manažerská studia / Ekonomicko-manažerská studia
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková
Název
Vložil
Vloženo
Práva