Alena Kostečková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky

Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na využívání marketingových nástrojů v maloobchodní jednotce. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část je zaměřena na definování marketingu, marketingového mixu, komunikačního mixu a maloobchodu. V druhé části je stručně popsána vybraná maloobchodní jednotka. Zde je věnována pozornost na využívání marketingových nástrojů na konkrétní prodejně. Pro …more
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the use of marketing tools in a retail unit. The thesis is divided into theoretical and practical part. The first part is focused on defining marketing mix, communication mix and retail. In the second part is briefly described selected retail unit. Here, attention is paid to the using of marketing tools in a particular store. For obtaining further information was used …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Michal Ruschak, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích