Jiří Hadžiosmanovič

Bakalářská práce

Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném výrobním podniku

Customer satisfaction evaluation in a selected manufacturing company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat a vyhodnotit spokojenost vybraného segmentu zákazníků podniku z oboru pivovarnictví a na základě těchto výsledků navrhnout vhodná doporučení ke zlepšení zákaznické spokojenosti. V teoretické části je přiblížena problematika marketingu vztahů se zákazníky, retence, zákaznické spokojenosti, marketingového mixu a výzkumu. V experimentální části je charakterizována …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze and evaluate the satisfaction of a selected segment of customers in the brewing business and on the basis of these results to propose appropriate recommendations to increase satisfaction of customers. The theoretical part is focused on marketing of customer relations, retention, customer satisfaction, marketing mix and research. There is a Pivovary Staropramen …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2020
  • Vedoucí: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Daniela Červenclová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku