Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném výrobním podniku – Jiří Hadžiosmanovič
Jiří Hadžiosmanovič
Bakalářská práce
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném výrobním podniku
Customer satisfaction evaluation in a selected manufacturing company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat a vyhodnotit spokojenost vybraného segmentu zákazníků podniku z oboru pivovarnictví a na základě těchto výsledků navrhnout vhodná doporučení ke zlepšení zákaznické spokojenosti. V teoretické části je přiblížena problematika marketingu vztahů se zákazníky, retence, zákaznické spokojenosti, marketingového mixu a výzkumu. V experimentální části je charakterizována …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze and evaluate the satisfaction of a selected segment of customers in the brewing business and on the basis of these results to propose appropriate recommendations to increase satisfaction of customers. The theoretical part is focused on marketing of customer relations, retention, customer satisfaction, marketing mix and research. There is a Pivovary Staropramen …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ja59b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2020
- Vedoucí: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Daniela Červenclová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové aktivity a zákaznická spokojenost kavárny Stará lesovna
Dita KROUPOVÁ -
Spokojenost zákazníků v poprodejní síti ŠKODA AUTO a. s. v České republice
Lucie Slobodzianová -
Povědomí o značce a zákaznická spokojenost společnosti MP Krásno, a.s.
Markéta Vrbíková -
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
David Šafr -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jan Noháč -
Spokojenost zákazníků kavárny: ekonomické a kulturní aspekty
Karolína Pleskačová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović