Well-being jako součást firemního rozvoje a motivace u zaměstnanců ve společnosti Decathlon – Kristýna Svatošová
Kristýna Svatošová
Bakalářská práce
Well-being jako součást firemního rozvoje a motivace u zaměstnanců ve společnosti Decathlon
Well-being as a part of corporate development and motivation of empolyees at company Decathlon
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na well-being, který je součástí firemního rozvoje a motivace u zaměstnanců ve společnosti Decathlon. V teoretické části práce jsou charakterizovány pojmy well-being, firemní well-being a motivace, které jsou dopodrobna rozebrány. V návaznosti na teoretickou část byla představena společnost Decathlon, jejíž charakteristika je provedena tak, aby byly popsány všechny důležité …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on well-being, which is part of corporate development and motivation of employees at Decathlon. In theoretical part of the thesis the concepts of well-being, corporate well-being and motivation are characterized and analyzed in detail. Following the theoretical part, the company Decathlon is introduced and its characteristics are presented in order to describe all the important …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/god73/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Marek Vich, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Dagmar Kostrhůnová, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
COVID-19's Effect on Corporate Culture
Gerardo Ruben Lafebre -
Proposal for the development of corporate culture at Logoprint
Volodymyr Ushno -
Safeguarding Corporate Culture in the Hybrid Workplace
Ilya Novokhatskiy -
How SAP Incorporates Inclusivity in their Corporate Culture
Preethika Prasanthan -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Kateřina Skalická -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Markéta Kubíková