Motivace studentů ke studiu u prvních a druhých ročníků jednooborového studia – Bc. Daniel CABÁK
Bc. Daniel CABÁK
Diplomová práce
Motivace studentů ke studiu u prvních a druhých ročníků jednooborového studia
Motivation of students to study at first and second years of one-subject studies
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat motivaci ke studiu u studentů prvního a druhého ročníku jednooborového studia psychologie v diferenciaci na egocentrické a allocentrické motivy. Zároveň práce také mapuje úroveň globální rysové emoční inteligence a její vztah k motivaci ke studiu. Teoretická část je rozdělena na tři kapitoly. První kapitola se zabývá úlohou motivace v osobnosti studenta psychologie. Druhá …víceAbstract:
The aim of this work is to analyze the motivation to study in students with the first and second year of single-subject study of psychology in differentiation to egocentric and allocentric motives. The work also maps the level of the global feature emotional intelligence and its relation to motivation to study. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter deals with the role …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Miriam Prokešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CABÁK, Daniel. Motivace studentů ke studiu u prvních a druhých ročníků jednooborového studia. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pedagogiky - Učitelství psychologie pro střední školy (negarantovaný rozvrh)
Práce na příbuzné téma
-
Souvislost impostor fenoménu s akademickou prokrastinací a akademickým výkonem u studentů psychologie v České republice
Kateřina Křivánková -
Diskrepance mezi studijními očekáváními a subjektivním vnímáním reálného průběhu studia u studentů psychologie
Stanislav Gibarti -
Motivace ke studiu psychologie
Daniel CABÁK -
Zvládání studia na vysoké škole z pohledu kombinovaných studentů Psychologie na Univerzitě Palackého v Olomouci
Dominika HERIANOVÁ -
Vztah emoční inteligence a motivace studentů ke studiu psychologie
Daniel CABÁK -
Výkonová motivace u studentů psychologie
Ester KOČICOVÁ -
Motivace ke studiu a výkonová motivace jako předpoklady úspěšnosti ve studiu
Tomáš Vašíček -
Motivace zaměstnanců ke kreativitě a inovacím
Anhelina Krychfalushiy