Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti – Michaela Gadušová
Michaela Gadušová
Diplomová práce
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti
The Project of Improvement of Current State of Marketing Communication in the Selected Company
Anotace:
Diplomová práca je zameraná na projekt zlepšenia súčasného stavu marketingovej komunikácie vybranej spoločnosti. Cieľom tejto práce bolo na základe analýzy súčasného stavu kaviarne navrhnúť projekt marketingovej komunikácie, ktorý spoločnosti pomôže získať nových zákazníkov a zároveň si udržať tých existujúcich. Prvá časť obsahuje teoretické poznatky z dostupnej literatúry zaoberajúcej sa marketingom …víceAbstract:
The Master´s thesis is focused on the project of improvement of current state of marketing communication in the selected company. The aim of this thesis was suggest a project of marketing communication based on an analysis of the current state of coffee shop, which will help the company gain new customers while maintain those existing. The first section contains theoretical knowledge of the available …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GADUŠOVÁ, Michaela. \textit{Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/wcc440/.
Jak správně citovat práci
Gadušová, Michaela. Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Sociálne média ako nástroj marketingovej komunikácie pre vybraný podnik
Katarína Šavlová -
Mýtus rodiny ako nástroj marketingovej komunikácie Českej spořitelny
Ivana Parízková -
Aplikácia nástrojov marketingovej komunikácie vo vybranej komerčnej poisťovni
Simona Tomečková -
Súčasná prax marketingovej komunikácie spoločnosti Inditex
Silvia Kušniráková -
Návrh marketingovej komunikácie pre oprávarenskú firmu
Jozef Hudy -
Nástroje marketingovej komunikácie a ich využitie vo vybranom podniku
Stanislav Dutko -
Vybrané nástroje marketingovej komunikácie a možnosti ich začlenenia //do činnosti základných umeleckých škôl
Ivana Rovňáková -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová