Návrh marketingové komunikace sdružení pro uživatele biopotravin – Marek Siemienik
Marek Siemienik
Master's thesis
Návrh marketingové komunikace sdružení pro uživatele biopotravin
Design of Marketing Communication for Bio Products Consumer Association
Anotácia:
Cílem diplomové práce bylo navrhnout vhodné nástroje komunikačního mixu pro společnost FINCLUB PLUS, a.s. v oblasti prodeje biopotravin. V první části práce jsou zpracovány teoretické poznatky o marketingové komunikaci. Druhá část práce je zaměřena na konkrétní společnost FINCLUB PLUS, jeji minulost a současnost, sortiment. Dále je rozpracovaná analýza současné marketingové komunikace této společnosti …viacAbstract:
The aim of this thesis was to design appropriate tools for communication mix FINCLUB PLUS Company, Inc. in sales of organic food. In the first part are the theoretical knowledge of marketing communications. The second part focuses on a specific company FINCLUB PLUS, its past and present range. Further analysis is in progress currently the company's marketing communications and analysis of the macro …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/79714
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Hana Svobodová
- Oponent: Marcela Varkočková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda