Marketingová situační analýza podniku GST, s.r.o – Bc. Sandra Tomková
Bc. Sandra Tomková
Bakalářská práce
Marketingová situační analýza podniku GST, s.r.o
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem marketingové situační analýzy podniku GST s.r.o., která sídlí v Českých Budějovicích. Cíl bakalářské práce spočívá v určení vnějších a vnitřních vlivů, které působí na daný podnik. Ze získaných výsledků jednotlivých analýz (např.: analýza konkurentů, SPACE analýza, Porterův model pěti sil, SWOT analýza) lze určit pozici firmy na trhu. V závěru bakalářské práce vyhodnotím …víceAbstract:
This thesis deals with the theme of the marketing situation analysis of GST Ltd. company, located in the České Budějovice. Objective thesis is to determine the internal and external influences that affect the business. The obtained results of analysis (eg analysis of competitors, analysis of the SPACE, Porter five forces, and SWOT analysis) can identify the company's position in the market. The concluding …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ug89m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Gabriela Mádlová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of External and Internal Operations of Ralph Lauren
Aikerim Ramazan -
Analysis of external form of financing in Bosnia and Herzegovina
Nejla Čaušević -
The effect of internal audit department on company financial performance: Evidence from Ghana
Priscilla Aninwaa Ennin -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková