Jan TOMICA
Bachelor's thesis
Digitální gramotnost učitele
Teacher Digital literacy
Abstract:
Práce se zabývá problematikou digitální gramotností učitelů. Cílovou skupinu představují učitelé 2. stupně základní školy v Moravskoslezském kraji, okrese Ostrava a Karviná. V teoretické části se zabývám digitální gramotnosti učitelů, informační výchovou a dokumenty, které udávají strategii digitálního vzdělávání. V praktické části se zabývám výsledky průzkumu, který se zabýval předpoklady zjistit …moreAbstract:
This thesis deals with digital literacy of teachers. The target group is represented by upper primary school teachers in the Moravian-Silesian region, Ostrava and Karviná district. The theoretical part deals with digital literacy of teachers, information literacy and documents that indicate a strategy of digital education. The practical part deals with the results of the research which was focused …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 12. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 24. 1. 2023
- Supervisor: Mgr. Tatiana Havlásková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
TOMICA, Jan. Digitální gramotnost učitele. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Information and Communication Technologies in Education
Theses on a related topic
-
Digitální technologie jako prostředek vyšetřování trestné činnosti spojené s motorovými vozidly
Viola Charčenková -
Technické didaktické prostředky a digitální technologie ve výuce odborného předmětu Péče o zemědělskou techniku
Petr VANĚK -
Senior a moderní prostředky pro digitální vzdělávání
Martin Mlčák -
Digitální gramotnost učitele
Jan TOMICA -
Počítačová gramotnost dětí 5. třídy na malotřídní ZŠ
Lenka Andrýsková -
Informační gramotnost
Tomáš Koráb -
Vývoj emočního uvědomění, adaptivní a neadaptivní strategie emoční regulace a emoční prožívání žáků základních a středních škol
Veronika SEDLECKÁ -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba