Search Marketing Visibility Strategy of iPrice – Petr Trung Luong
Petr Trung Luong
Diplomová práce
Search Marketing Visibility Strategy of iPrice
Search marketing visibility strategie společnosti iPrice
Anotace:
Cílem této diplomové práce je nalezení faktorů, které ovlivňují návštěvnost internetových stránek společnosti iPrice na základě kombinace kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Společnost iPrice se soustředí na porovnávání cen v regionu jihovýchodní Asie. V teoretické částí této práce se autor zabývá tématikou optimalizace pro vyhledavače (SEO), jejím vývojem a SEO nástroji, které jsou využívány …víceAbstract:
The goal of this Master’s Thesis is to understand the marketing strategy of a South East Asian meta-search aggregator iPrice and specifically to identify and evaluate the impactful factors influencing online traffic. The first part of the thesis introduces the current digital marketing strategy of the company from a theoretical perspective. This will include the topics of search engine optimization …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73798
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Matteo Sutto
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73798
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Vytvoření microsite a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jan Schamberger -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová