Petr Trung Luong

Diplomová práce

Search Marketing Visibility Strategy of iPrice

Search marketing visibility strategie společnosti iPrice
Anotace:
Cílem této diplomové práce je nalezení faktorů, které ovlivňují návštěvnost internetových stránek společnosti iPrice na základě kombinace kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Společnost iPrice se soustředí na porovnávání cen v regionu jihovýchodní Asie. V teoretické částí této práce se autor zabývá tématikou optimalizace pro vyhledavače (SEO), jejím vývojem a SEO nástroji, které jsou využívány …více
Abstract:
The goal of this Master’s Thesis is to understand the marketing strategy of a South East Asian meta-search aggregator iPrice and specifically to identify and evaluate the impactful factors influencing online traffic. The first part of the thesis introduces the current digital marketing strategy of the company from a theoretical perspective. This will include the topics of search engine optimization …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Matteo Sutto

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73798