Bc. Veronika Bartečková

Master's thesis

Marketingový mix ve službách

Marketing mix in services
Abstract:
Diplomová práce se zabývá popisem a posouzením současného marketingového mixu vybrané společnosti. Je rozdělena do čtyř částí. První se zabývá teoretickou rovinou a věnuje se problematice marketingu, marketingového mixu a sektoru služeb. Následující část obsahuje popis Solária Kotva, které je předmětem diplomové práce. Třetí část se zaměřuje na popis a posouzení současného marketingového mixu Solária …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the description and assessment of the current marketing mix of a selected company. It is divided into four parts. The first deals with the theoretical level and deals with issues of marketing, marketing mix and service sector. The following part contains a description of Solarium Kotva, which is the subject of the diploma thesis. The third part focuses on the description …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Veronika Braciníková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné