Bc. Veronika Bartečková

Diplomová práce

Marketingový mix ve službách

Marketing mix in services
Anotace:
Diplomová práce se zabývá popisem a posouzením současného marketingového mixu vybrané společnosti. Je rozdělena do čtyř částí. První se zabývá teoretickou rovinou a věnuje se problematice marketingu, marketingového mixu a sektoru služeb. Následující část obsahuje popis Solária Kotva, které je předmětem diplomové práce. Třetí část se zaměřuje na popis a posouzení současného marketingového mixu Solária …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the description and assessment of the current marketing mix of a selected company. It is divided into four parts. The first deals with the theoretical level and deals with issues of marketing, marketing mix and service sector. The following part contains a description of Solarium Kotva, which is the subject of the diploma thesis. The third part focuses on the description …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/l8slc/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Veronika Braciníková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné