Marketingový mix ve službách – Bc. Veronika Bartečková
Bc. Veronika Bartečková
Master's thesis
Marketingový mix ve službách
Marketing mix in services
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá popisem a posouzením současného marketingového mixu vybrané společnosti. Je rozdělena do čtyř částí. První se zabývá teoretickou rovinou a věnuje se problematice marketingu, marketingového mixu a sektoru služeb. Následující část obsahuje popis Solária Kotva, které je předmětem diplomové práce. Třetí část se zaměřuje na popis a posouzení současného marketingového mixu Solária …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the description and assessment of the current marketing mix of a selected company. It is divided into four parts. The first deals with the theoretical level and deals with issues of marketing, marketing mix and service sector. The following part contains a description of Solarium Kotva, which is the subject of the diploma thesis. The third part focuses on the description …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/l8slc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedúci: Ing. Veronika Braciníková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková