Pohybové aktivity s využitím balančních pomůcek pro žáky na 1. stupni ZŠ – Mgr. Veronika Čelechovská
Mgr. Veronika Čelechovská
Master's thesis
Pohybové aktivity s využitím balančních pomůcek pro žáky na 1. stupni ZŠ
Movement activities with the use of balance aids for pupils in the primary stage
Anotácia:
Cílem diplomové práce, bylo vytvoření sborníku her pro žáky na 1. stupni základní školy, s využitím balančních pomůcek. Vytvořené aktivity byly realizována v hodině tělesné výchovy a zpětná vazba byla ověřena dotazníkovým šetřením. Teoretická část popisuje jednotlivá témata, která popisují a jsou pro sborník her a pohybové aktivity dětí na 1. stupni základní školy důležité. Praktická část obsahuje …viacAbstract:
The aim of the thesis was to create a collection of games for pupils in the 1st grade of primary school, using balance aids. The created activities were implemented in the physical education class and the feedback was verified by a questionnaire survey. The theoretical part describes individual topics that describe and are important for the collection of games and physical activities of children in …viacKľúčové slová
Koordinace pohybová aktivita balanční pomůcka 1. stupeň žák motivace mladší školní věk
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/eeyl3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedúci: PaedDr. Hana Janošková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Viktor Pacholík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ