International collaborations in the field of music management – Veronika Kostková
Veronika Kostková
Bakalářská práce
International collaborations in the field of music management
International collaborations in the field of music management
Anotace:
Bakalářská práce Mezinárodní kolaborace v odvětví hudebního managementu si klade za cíl analyzovat současnou situaci a formy mezinárodní spolupráce hudebních festivalů prostřednictvím evropských asociací hudebních festivalů. V teoretické části autor definuje pojmy zabývající se významem networkingu, internacionalizace a globalizace v hudbě. Následně autor popisuje festivalové asociace, jejich definici …víceAbstract:
The thesis International collaborations in the field of music management aims to analyse the current situation and forms of international collaboration of music festivals through European music festival associations. In the theoretical part, the author defines concepts dealing with the meaning of networking, internationalization and globalization in music. Subsequently, the author describes festival …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/gxn4v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
- Vedoucí: JUDr. Markéta Štěpáníková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. MgA. Lucie Pešl Šilerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/gxn4v/
Janáčkova akademie múzických umění
Hudební fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Hudební manažerství
Práce na příbuzné téma
-
Empirical evaluation and corporate assessment of burnout in the financial sector
Benedikt Frank -
Filmový festival pracujících a jeho funkce v kulturní politice komunistického režimu
Luděk Havel -
Marketingové komunikace festivalu Colours of Ostrava
Aneta Pospíšilová -
Analýza marketingových aktivit hudebního festivalu Colours of Ostrava
Denisa Findejsová -
Marketingové komunikace festivalu Colours of Ostrava
Aneta Pospíšilová -
Komparace marketingu festivalu Colours of Ostrava a Lucerna Music Bar
Václav Vágner -
Analýza marketingových aktivit hudebního festivalu Colours of Ostrava
Denisa Findejsová -
Dramaturgická analýza festivalu Colours of Ostrava v letech 2002-2014
Zuzana VAIDOVÁ