Bc. Ondřej Štich

Diplomová práce

Zákaznický servis velkého podniku

Customer Service of Large Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematiku zákaznického servisu. Význam této oblasti ve fungování firem v posledních letech narůstá. V aplikační části práce je provedena analýza vývoje zákaznického servisu společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. v letech 1996 – 2010. Cílem analýzy je vysledovat vývojové trendy v oblasti péče o zákazníky a tyto trendy charakterizovat. Hlavními použitými metodami jsou analýza …více
Abstract:
This thesis deals with issues of customer service. The importance of this area in the functioning of companies in recent years to grow. The application of this work is to analyze the development of customer service at T-Mobile Czech Republic a.s. between 1996 - 2010. The analysis aims to track trends in customer care and characterize these trends. Main techniques used are analysis, own observation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Zdeněk Babička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance