Zákaznický servis velkého podniku – Bc. Ondřej Štich
Bc. Ondřej Štich
Diplomová práce
Zákaznický servis velkého podniku
Customer Service of Large Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematiku zákaznického servisu. Význam této oblasti ve fungování firem v posledních letech narůstá. V aplikační části práce je provedena analýza vývoje zákaznického servisu společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. v letech 1996 – 2010. Cílem analýzy je vysledovat vývojové trendy v oblasti péče o zákazníky a tyto trendy charakterizovat. Hlavními použitými metodami jsou analýza …víceAbstract:
This thesis deals with issues of customer service. The importance of this area in the functioning of companies in recent years to grow. The application of this work is to analyze the development of customer service at T-Mobile Czech Republic a.s. between 1996 - 2010. The analysis aims to track trends in customer care and characterize these trends. Main techniques used are analysis, own observation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ejhu0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Zdeněk Babička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry
Akmaral Berikova -
Enhancement opportunities for the Customer Service of the CIS market in the Selected Company
Aitolkyn Abdigali -
The Effect of Digital Banking on Customer Service Delivery: A Study of Ecobank Ghana
Bismark Kwame Yeboah -
IBM Customer Service Innovation
Daria Bruieva -
Customer service ve vybraném podniku
Tereza Kalíková -
Customer service on the Czech mobile telecommunication market. Comparative Analysis
Radek Hanzlík -
Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company
Kristýna Hochová -
Péče o zákazníka v oblasti marketingu
Marina Smirnova