EFL Students´ Experience with Learning Pronunciation – Lukáš Chamer
Lukáš Chamer
Bakalářská práce
EFL Students´ Experience with Learning Pronunciation
EFL Students´ Experience with Learning Pronunciation
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zmapovat zkušenost studentů, kteří studují anglický jazyk jako obor, s výukou anglické výslovnosti během jejich studia na základních a středních školách, a zároveň zjistit jejich názor ohledně důrazu, který by měl být na výslovnost během školních hodin kladen. K tomuto účelu byl vypracován anonymní dotazník, který v elektronické podobě vyplnilo 30 studentů Technické univerzity …víceAbstract:
The subject matter of this thesis is to investigate and analyse the experience of EFL students with teaching / learning pronunciation from elementary to secondary school and at the same time investigate and analyse their opinion about the emphasis which should be given to pronunciation in school classes. To collect their opinions, the author created an anonymous questionnaire which was filled out by …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 7. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Marcela Malá, M.A., Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Chamer, Lukáš. EFL Students´ Experience with Learning Pronunciation. Liberec, 2016. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / tělesná výchova - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Výuka anglické výslovnosti na II. stupni základních škol se zřetelem k výuce jednotlivých fonémů
Kateřina BROŽOVÁ -
Výuka anglické výslovnosti na II. stupni základních škol se zřetelem k výuce jednotlivých fonémů
Kateřina BROŽOVÁ -
Smysl výuky anglické výslovnosti za pomoci fonetické abecedy v hodinách anglického jazyka na základní škole.
Tomáš HOLUBIČKA -
Přízvuk a redukce nepřízvučných slabik u českých uživatelů angličtiny: britská vs. americká angličtina
Filip UNGER -
Angličtina jako mezinárodní jazyk: proměna pedagogické praxe
Daniel PICHERT -
Úroveň výslovnosti u dvou různých věkových skupin uživatelů angličtiny
Mojmír Houdek -
Rozlišování britské a americké výslovnosti ve výuce angličtiny na českých školách
Matěj MED -
Studenti v kombinované formě studia očima vysokoškolských učitelů
Markéta Jelínková
Název
Vložil
Vloženo
Práva