Strategie vývoje nového výrobku, faktory ovlivňující investiční rozhodování ve specifikách automobilového průmyslu. – Veronika ŠIMŠÁLKOVÁ
Veronika ŠIMŠÁLKOVÁ
Bachelor's thesis
Strategie vývoje nového výrobku, faktory ovlivňující investiční rozhodování ve specifikách automobilového průmyslu.
Strategy of new product development, elements which can influence the investment decision in specification of automotive industry.
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o strategii vývoje nového výrobku (čelního skla) pro daný automobil ?X? ve specifických podmínkách automobilového průmyslu. Vše probíhá dle požadavků zákazníka, v souladu s platnými normami, v požadovaném čase a nákladech na vývoj. Samotný vývoj je řízen nastavenou procedurou a prochází různými fázemi projektu. Počínaje poptávkou od zákazníka o konkrétní výrobek, prvotní …moreAbstract:
This bachelor´s study deals with the strategy of development for a new product for concreate car ?X? in specific conditions of automotive industry. All is in accordance with the customers´ requests, according to valid quality standards for concrete product, in the required time and costs for development. The development iself is under the control of preset procedure and passes through a variety of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 3. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2011
- Supervisor: Ing. Jana Goltschová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠIMŠÁLKOVÁ, Veronika. \textit{Strategie vývoje nového výrobku, faktory ovlivňující investiční rozhodování ve specifikách automobilového průmyslu.}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2011. Available from: https://theses.cz/id/wen3y1/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠIMŠÁLKOVÁ, Veronika. Strategie vývoje nového výrobku, faktory ovlivňující investiční rozhodování ve specifikách automobilového průmyslu.. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Financial management
Theses on a related topic
-
Ekonomická přidaná hodnota a hodnocení výkonnosti firem
Petra Fialová -
Ekonomická přidaná hodnota a zhodnocení finanční výkonnosti organizace
Lukáš Vaněk -
Ekonomická pridaná hodnota a hodnotenie výkonnosti firiem
Andrea Koščová -
Ekonomická přidaná hodnota
Markéta Nápravníková -
Ekonomická přidaná hodnota
Petra TAUSCHOVÁ -
Stanovení hodnoty společnosti pomocí metody ekonomická přidaná hodnota
Ondřej Nováček -
Přidaná hodnota cestovního ruchu v konkrétním regionu (okres Český Krumlov)
Denisa BALKOVÁ -
Náklady studenta na studium na Univerzitě J. E. Purkyně
Eva ANTOŠOVÁ