David Pinček
Bachelor's thesis
On-line public relations
Online Public Relations
Abstract:
Cílem této práce je podat široký přehled o problematice on-line public relations a jeho praktického využití. Teoretická část této bakalářské práce s názvem „On-line public relations“ je věnována výhodám a nevýhodám internetovému marketingu, online vztahům s veřejností a způsobům, jak aplikovat marketing v neziskové organizaci. Praktická část bakalářské práce je zaměřena na zhodnocení současného stavu …moreKeywords
public relations
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB8459
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Reader: Mgr. Margareta Münsterová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
On-line nástroje pro neziskové organizace se zaměřením na komunitní nadace a jejich roli v občanské společnosti
Pavlína Kozolková -
Propagace Environmentálních projektů v on-line marketingu
Diana Augustinová -
Plán podpory prodeje nového produktu s využitím on-line marketingových nástrojů
Pavlína Dostalíková -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Návrh projektu marketing public relations Mezinárodního festivalu moderní magie 2010
Veronika Hejlová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights