Analýza připravenosti budoucích učitelů na integraci sluchově postižených žáků – Mgr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
Mgr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
Rigorózní práce
Analýza připravenosti budoucích učitelů na integraci sluchově postižených žáků
Are Future Teachers Ready For The Integration Of Hearing-Impaired Pupils? – An Analysis.
Anotace:
Příprava na celoživotní vzdělávání je stěžejním cílem edukace žáků na základních školách. Učitelé by měli své žáky motivovat ke vzdělávání a naučit je učit se. Naše fakulta vede studenty učitelství v oblasti odborné a pedagogické, ale má je také připravit na zvyšující se počet žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v běžných školách. Cílem výzkumného šetření bylo zjistit, jak jsou budoucí učitelé …víceAbstract:
Preparing the pupils for lifelong learning is the main goal of education at primary school. Teachers should motivate for education and teach them how to learn. Our faculty prepares the students in their disciplines and pedagogy, but it also should get them ready to cope with an increasing number of pupils with special needs coming to regular schools. The objective of the research was to identify how …víceKlíčová slova
integrace vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami sluchové postižení příprava budoucích učitelů speciální pedagogika kvantitativní výzkum dotazníkové šetření integration education of pupils with special needs hearing impairment education of future teachers special pedagogy quantitative research questionnaire
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/awrli/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 4. 2009
- Oponent: doc. PhDr. Lea Květoňová, Ph.D., prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaRigorózní řízení / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SŠ se zaměřením na tělesná postižení
Iva Donovalová -
Spolupráce školských poradenských zařízení se školou při vzdělávání žáků se SVP z pohledu pedagogů ZŠ Moravskoslezského kraje.
Dominika ANDRLOVÁ -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na středních školách se zaměřením na tělesná postižení
Jiří Plaček -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SŠ se zaměřením na sluchová postižení
Veronika Pfeiferová -
Vzdělávání žáků se speciálními potřebami na SŠ se zaměřením na diabetes mellitus
Lucie Navrátilová