Implementace CCM software v prostředí banky – Karel Wala
Karel Wala
Diplomová práce
Implementace CCM software v prostředí banky
Implementation of CCM software in the bank
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je implementace softwaru na tvorbu, řízení a distribuci personalizované dokumentace zákazníkovi v prostředí Komerční banky. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. Analyticko-teoretická část má za cíl získat soupis požadavků. Z analýzy současného stavu a výzkumu, jsou získány požadavky kladené bankou. Ty jsou následně doplněny o požadavky, které jsou dány teoretickými …víceAbstract:
The subject of this master’s thesis is implementation of software for creation, management and distribution of personalized documentation to customer at Komerční banka. Thesis is separated into two parts. Aim of the analytical-theoretical part is obtain a list of requirements. Bank requirements are specified from analysis of the as-is state and research. These are supplemented by requirements that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 10. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83091
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedoucí: Libor Gála
- Oponent: Tomáš Fiala
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83091
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Podniková informatika
Práce na příbuzné téma
-
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková