Klára Špačková

Bakalářská práce

Digitální marketing v cestovním ruchu - Zvýšení povědomí o České republice jako turistické destinace na zahraničních trzích pomocí sociálních médií

Digital Marketing in Tourism - Increasing of awareness of the Czech republic as a tourist destination on foreign markets via social media
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá digitálním marketingem v cestovním ruchu, přičemž jejím hlavním cílem je zhodnocení míry a způsobu zvýšení povědomí o České republice jako turistické destinace na zahraničních trzích pomocí sociálních médií. Práce poskytuje jak teoretická východiska, tak i příklady z praxe v podobě hloubkové případové studie. Teoretická část popisuje rozdíl mezi marketingem a digitálním …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor: http://evskp.uhk.cz/eB9601

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2017
  • Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Petr Hruša, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses wffqbe wffqbe/4
7. 6. 2017
Složky
Soubory
Kohout, J.
8. 6. 2017
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.