Analýza marketingového mixu vybrané společnosti s důrazem na osobní prodej – Michaela Židková
Michaela Židková
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti s důrazem na osobní prodej
Analysis of the marketing environment and marketing mix in selected company with an emphasis on the personal selling
Abstract:
Cílem bakalářské práce je popis a analýza marketingového prostředí a marketingového mixu vybrané společnosti se zaměřením na osobní prodej. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou marketingu a developmentu, specifikací marketingového prostředí a marketingového mixu. Praktická část popisuje analyzovanou společnost ONO-development s.r.o. a její projekt Pozemky Vila Park Sviadnov, dále analyzuje …moreAbstract:
This thesis aims to describe and analyze the marketing environment and the marketing mix in the selected company with the focus on personal sales. The theoretical part deals with the characteristics of marketing, development and specifies marketing environment as well as marketing mix. The practical part describes the analyzed company ONO-development s.r.o. and it's project Pozemky Vila Park Sviadnov …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45828
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2015
- Supervisor: Markéta Procházková
- Reader: Jaroslav Poruba
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45828
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketing obcí a regionů
Emil Wedlich -
Development project for a new Internet shop
Katarína VÁCLAVÍKOVÁ -
Development of iPad application from project manager's view
Daniel Piterák