Michaela Židková

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu vybrané společnosti s důrazem na osobní prodej

Analysis of the marketing environment and marketing mix in selected company with an emphasis on the personal selling
Abstract:
Cílem bakalářské práce je popis a analýza marketingového prostředí a marketingového mixu vybrané společnosti se zaměřením na osobní prodej. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou marketingu a developmentu, specifikací marketingového prostředí a marketingového mixu. Praktická část popisuje analyzovanou společnost ONO-development s.r.o. a její projekt Pozemky Vila Park Sviadnov, dále analyzuje …more
Abstract:
This thesis aims to describe and analyze the marketing environment and the marketing mix in the selected company with the focus on personal sales. The theoretical part deals with the characteristics of marketing, development and specifies marketing environment as well as marketing mix. The practical part describes the analyzed company ONO-development s.r.o. and it's project Pozemky Vila Park Sviadnov …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2015
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: Jaroslav Poruba

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45828