Michaela Židková

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu vybrané společnosti s důrazem na osobní prodej

Analysis of the marketing environment and marketing mix in selected company with an emphasis on the personal selling
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je popis a analýza marketingového prostředí a marketingového mixu vybrané společnosti se zaměřením na osobní prodej. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou marketingu a developmentu, specifikací marketingového prostředí a marketingového mixu. Praktická část popisuje analyzovanou společnost ONO-development s.r.o. a její projekt Pozemky Vila Park Sviadnov, dále analyzuje …viac
Abstract:
This thesis aims to describe and analyze the marketing environment and the marketing mix in the selected company with the focus on personal sales. The theoretical part deals with the characteristics of marketing, development and specifies marketing environment as well as marketing mix. The practical part describes the analyzed company ONO-development s.r.o. and it's project Pozemky Vila Park Sviadnov …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
  • Vedúci: Markéta Procházková
  • Oponent: Jaroslav Poruba

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45828