Determinanty rastu európskych firiem – Richard Pastva
Richard Pastva
Diplomová práce
Determinanty rastu európskych firiem
Determinanty růstu malých a středních evropských podniků
Anotace:
Předmětem této práce je analýza faktorů ovlivňujících míru růstu malých a středních podniků v Evropě. Na báze údajů zíkaných z databázy Amadeus a spracovaných do panelového datasetu byli pomocí regresního modelu s fixními efekty získané hodnoty parametrů pro vybrané proměnné. Výsledky ukázali, že proměnnou s nejvýznamnejším pozitivním vlivem na firemní růst jsou náklady vynaložené na R&D, konkrétně …víceAbstract:
The subject of this thesis is an analysis of factors influencing the growth rate of small and medium enterprises in Europe. The required data was collected from Amadeus database and processed into a panel dataset. Afterwards, the regression parameters of the selected explanatory variables were obtained by means of fixed effects models. Results showed that enterprise growth rate was most significantly …víceAbstract:
Predmetom tejto práce je analýza faktorov ovplyvňujúcich mieru rastu malých a stredných podnikov v Európe. Na báze údajov získaných z databázy Amadeus a spracovaných do panelového datasetu boli pomocou regresného modelu s fixnými efektmi získané hodnoty parametrov pre vybrané premenné. Výsledky ukázali, že premennou s najvýznamnejším pozitívnym vplyvom na firemný rast sú náklady vynaložené na R&D, …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/47953
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2015
- Vedoucí: Jan Babin
- Oponent: Božena Kadeřábková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/47953
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomická analýza
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík