Veřejnosprávní marketing na sociálních sítích – Bc. Jana Hamtilová
Bc. Jana Hamtilová
Diplomová práce
Veřejnosprávní marketing na sociálních sítích
Public marketing on social media
Anotace:
Diplomová práce se zabývá veřejnosprávní marketingem na sociálních sítích hlavních měst států střední Evropy. Existuje velmi omezený empirický výzkum, který zkoumá faktory ovlivňující zapojení zainteresovaných stran na platformách sociálních médií, a v podstatě žádný, který by se týkal pouze střední Evropy. Cílem této práce je měřit angažovanost občanů podle typu publikovaného obsahu a typu médií na …víceAbstract:
This thesis deals with public marketing on social media platforms in Central European states. The existing empirical research, which is very limited, examines factors affecting stakeholder engagement on social media platforms while none of existing ones relates only to Central Europe. The aim of this work is to measure citizens' engagement according by type of content and type of media. The examined …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5852
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Ing. Tomáš Kala, DrSc., DBA.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Sportovní marketing na sociálních sítích
Luboš Jebavý -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Zhodnocení a optimalizace vybraných nástrojů online komunikace u zvolené společnosti
Vladimír Michael Šída -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Komunikace na sociálních sítích: Online interakce partnera a nespokojenost ve vztahu
Markéta Chumchalová -
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec
Název
Vložil
Vloženo
Práva