Ekaterina Sikorenko

Diplomová práce

Communication Strategy of a Selected Company in A-Class Event Market

Komunikační strategie vybrané společnosti na trhu událostí třídy A v Evropě
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na komunikační strategii vybrané společnosti působící na trhu s událostmi třídy A v Evropě. Práce přináší teoretickou a praktickou analýzu s doporučením, jak zlepšit a zefektivnit komunikační strategii. Na začátku textu jsou prezentovány teoretické aspekty komunikační strategie. Následující kapitoly popisují její aplikaci v praxi na zvolené společnosti. Vyhodnocují veškeré …více
Abstract:
This Master Thesis focuses on the communication strategy of a selected company that operating in A-class Event Market in Europe. The thesis brings theoretical and practical analysis and recommends the set of improvements how to make communication strategy more effective. At the beginning of the text theoretical aspects of communication strategy are presented. The following chapters describe its application …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2017
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Ludmila Štěrbová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71086

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities