ČTENÍ VE VÝUCE ANGLICKÉHO JAZYKA: ROZVOJ KRITICKÉHO MYŠLENÍ – Bc. Markéta SÚKENÍKOVÁ
Bc. Markéta SÚKENÍKOVÁ
Diplomová práce
ČTENÍ VE VÝUCE ANGLICKÉHO JAZYKA: ROZVOJ KRITICKÉHO MYŠLENÍ
Encouraging Critical Thinking in English Language Classes
Abstract:
The purpose of this thesis was to analyse whether teaching aids actually provide teachers with the opportunity of fostering critical thinking and reading. In other words, the main aim of the research was to analyse reading tasks in English textbooks with respect to whether they do or do not support critical approaches. For this purpose four textbooks for secondary education of different publisher were …víceAbstract:
Změny probíhající v českých kurikulárních dokumentech a všeobecná víra v to, že škola není místo sloužící pro přenos znalostí a vědomostí, ale místo, kde žáci rozvíjí své myšlenkové dovednosti, mi daly impulz pro bližší prozkoumání tematiky kritického myšlení. Tato práce zkoumá, do jaké míry jedna ze základních pomůcek učitele angličtiny, učebnice, podporuje aplikaci kritického myšlení při četbě učebnicových …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SÚKENÍKOVÁ, Markéta. ČTENÍ VE VÝUCE ANGLICKÉHO JAZYKA: ROZVOJ KRITICKÉHO MYŠLENÍ. Plzeň, 2017. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / AJ-ČJ
Práce na příbuzné téma
-
Výslovnost v učebnicích anglického jazyka pro mluvčí českého jazyka publikovaných od roku 1918 do současnosti
Tereza RYKLOVÁ -
Aspekty znalosti slovní zásoby v učebnicích anglického jazyka na 2. stupni základní školy
Michaela Trnová -
Výběr učebnice anglického jazyka pro první stupeň základní školy
Michaela Semerádová -
Identity v učebnicích anglického jazyka
Jana Kubrická -
Srovnávací analýza učebnic anglického jazyka pro 2. stupeň ZŠ z hlediska naplnění požadavků RVP ZV
Veronika Schmidtová -
Didaktické využití tématu sport v řadě učebnic anglického jazyka Cambridge English Empower pro nižší úroveň pokročilosti (A1-B1+)
Monika Ryvolová -
Porovnání postavení a úkolů obecní policie a Policie České republiky
Hana Venigerová -
Význam a využití didaktických her a didaktických pomůcek ve výuce účetnictví
Lucie Formanová