Výtvarný projev dětí na počátku školní docházky – Jana RODOVÁ
Jana RODOVÁ
Bakalářská práce
Výtvarný projev dětí na počátku školní docházky
Graphic Activities of Children at the Beginning of Their School Attendance
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o výtvarném projevu dětí předškolních a dětí raného školního věku. V teoretické části je rozebrán psychický a výtvarný vývoj dětí, diagnostické metody zkoumající kresbu, symbolika kreseb i řeč barev v dětském výtvarném projevu. Praktická část přináší rozbor dětských výtvarných děl po stránce formální i obsahové a následné porovnání těchto děl v závislosti na věku a pohlaví …víceAbstract:
This bachelor work deals with the issues of the creative expression of pre-school children and early school-age children. The theoretical part of consists of psychic analysis and development of the creative expression, diagnosic methods dealing with the drawing, symbolism of the drawing and even a colour-talk in children´s creative expression. The practical part works up with a analysis of the childen …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2012
Zveřejnit od: 30. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Luboš KRNINSKÝ
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RODOVÁ, Jana. Výtvarný projev dětí na počátku školní docházky. Č. Bud., 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.3.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 3. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozdíl v užívání odměn a trestů u dítěte raného školního věku z hlediska genderu rodiče
Kristýna Křížová -
Diagnostika sociálně-emočních kompetencí u dětí raného školního věku se zaměřením na metodu IDS
Klára ČERNÁ -
Využití současných diagnostických metod ke stanovení normy nosní rezonance u dětí předškolního věku
Barbora Ilgnerová -
Výtvarný projev předškolního dítěte ve speciální MŠ
Anna MADLOVÁ -
Výtvarný projev jako nástroj pedagoga k všestrannému rozvoji dítěte předškolního věku
Kateřina Horáčková -
Výtvarný projev jako prostředek rozvoje psychomotoriky u předškolních dětí
Šárka Ducháčková -
Výtvarný projev u dětí s mentálním postižením v předškolním věku
Natálie MYNAŘÍKOVÁ -
Výtvarný projev předškoláků jako forma vyjadřování
Kristýna NOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva