Filip Englich

Bachelor's thesis

Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři

The Instruments of Marketing Communications for selected target group – Seniors
Abstract:
Bakalářská práce se nejprve zaměří na všeobecné představení marketingových prostředků. Dále se bude zabývat definicí a seznámení s cílovou skupinou, pozornost bude věnována také typologii seniorů.
Abstract:
The bachelor thesis will first focus on a general presentation of marketing tools. It will also deal with the definition and acquaintance with the target group, attention will also be paid to the typology of seniors.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2021
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní