Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři – Filip Englich
Filip Englich
Bachelor's thesis
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
The Instruments of Marketing Communications for selected target group – Seniors
Abstract:
Bakalářská práce se nejprve zaměří na všeobecné představení marketingových prostředků. Dále se bude zabývat definicí a seznámení s cílovou skupinou, pozornost bude věnována také typologii seniorů.Abstract:
The bachelor thesis will first focus on a general presentation of marketing tools. It will also deal with the definition and acquaintance with the target group, attention will also be paid to the typology of seniors.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jfb24/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2021
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Narmin Hanifayeva -
Advertisement-new phenomenon of communication
Kanan Baghirov -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Alexandra Mandová -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Petrovská Petrovská -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Vliv marketingové komunikace na diferenciaci životního stylu v současné české společnosti
Andrea Lukešová