Analýza marketingového řízení pivovaru Hasič – David Ťapťuch
David Ťapťuch
Bakalářská práce
Analýza marketingového řízení pivovaru Hasič
The Analysis of Marketing Management at the Hasič Brewery
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového řízení pivovaru Hasič. Cílem práce je zjistit současný stav marketingového řízení minipivovaru a poskytnout komplexní pohled na marketingové strategie. V rámci teoretické části jsou zahrnuta témata, která popisují základy pivovarnictví, postup výroby a členění piva. Dále jsou zde uvedeny a popsány marketingové analýzy za pomocí literárních …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of the marketing management of the brewery Hasič. The aim of the thesis is to determine the current state of marketing management of the microbrewery and to provide a comprehensive view of marketing strategies. The theoretical part includes topics that describe the basics of brewing, the production process and the breakdown of beer. In addition, marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ťapťuch, David. Analýza marketingového řízení pivovaru Hasič. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Analyza marketingové strategie vybrané neziskové organizace
Gabriela Bajuszová -
Marketingová analýza značky Ukrainian Small Models
Oleksandra Semenyuk -
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová analýza a marketingový plán hotelu, kempu a restaurace "Knížecí rybník"
Karolína Vovsová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová