Lifestyle market segmentation - efficiency and ethical issues – Michaela Pilstl
Michaela Pilstl
Master's thesis
Lifestyle market segmentation - efficiency and ethical issues
Tržní segmentace podle životního stylu - Efektivnost a etické aspekty
Abstract:
Tržní segmentace podle životního stylu může významně napomáhat úspěchu marketingové strategie společnosti. Otázkou je, zda je tržní segmentace podle životního stylu efektivní a etická. Tato práce analyzuje některé koncepty (metody) tržní segmentace -- kulturní charakteristiky spotřebitele, VALS, PRIZM NE, Mosaic, ConneXions NE a GfK Roper Consumer Styles a poskytuje široký a vyčerpávající přehled těchto …moreAbstract:
Lifestyle market segmentation can be very supportive for a successful marketing strategy of a company. However it is not clear whether lifestyle market segmentation is efficient and ethical or not. Several market segmentation concepts such as Cross-Cultural Consumer Characterization, VALS, PRIZM NE, Mosaic, ConneXions NE and GfK Roper Consumer Styles are analyzed in order to give an extensive overview …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 11. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26678
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2011
- Supervisor: Gina Cook
- Reader: Markéta Lhotáková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26678
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Segmentace spotřebitelů podle vztahu ke značce
Jana Frühbauerová -
Vybrané aspekty životního stylu učitelů 1. stupně základní školy
Romana Hlavizňová -
Utváření zdravého životního stylu dětí předškolního věku vlivem životního stylu jejich rodičů a učitelů
Pavla HOLUBOVÁ -
Symbolický kapitál jako nedílná součást životního stylu postmoderního člověka
Kristýna Hranáčová -
Vliv (ne)zdravého životního stylu na reprodukční zdraví člověka
Dorota Javnická -
Podpora sportu a zdravého životního stylu jako součást společenské odpovědnosti podniků
Hana Dlouhá -
Marketingová efektivnost produktového portfolia podniku
Michal Kadeřávek -
Porovnání efektivnosti marketingové komunikace vybraných firem
Filip Klasna