Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace – Bc. Renata Pithardová
Bc. Renata Pithardová
Bakalářská práce
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Sales promotion product selected by using the tools of marketing communication
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na jednotlivé nástroje podpory prodeje a jejich využití. Praktická část je zaměřena na popis internetového obchodu Přilep Se, tvorbu anketního dotazníku a vytvoření inovativního modelu podpory prodeje s cílem zvýšení zájmu zákazníků …víceAbstract:
The subject matter of the Bachelor Thesis is sales support using tools of marketing communication. The thesis is divided into the theoretical and practical parts. The theoretical part is focused on individual tools of sales support and their use. The practical part is focused on the description of the internet store Přilep Se, creating and inquiry questionnaire and creating and innovative sales support …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vxtm7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Barbora Pačesová -
Public relation vybranej finančnej inštitúcie
Libor Füzy -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of
Anna Lisina -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Radek Laci -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl