Návrh reklamní kampaně konkrétní firmy – Jakub Tichy
Jakub Tichy
Bakalářská práce
Návrh reklamní kampaně konkrétní firmy
The Proposal of Advertising Campaigne of Special Firm
Anotace:
Téma práce zahrnuje formulaci problematiky reklamy, reklamní kampaně a související marketingové komunikace zvolené firmy. V teoretické části jsou vymezeny přístupy a hodnocení dosavadních poznatků dané problematiky, které jsou následně aplikovány v praktické části práce, která je založena na analýze vybrané firmy a na zhodnocení jejich možností v oblasti reklamy a marketingové komunice s formulací …víceAbstract:
The theme of the bachelor thesis involves the formulation of the issue of advertising, advertising campaigns and related communication of selected company. In the theoretical section outlines approaches and evaluating existing knowledge of the subject, which is then applied to the practical part, which is based on the analysis of the selected company and to evaluate their options in the field of advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12532/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Oponent: PhDr. Jaroslav Holoubek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TICHY, Jakub. \textit{Návrh reklamní kampaně konkrétní firmy}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/wi5s4h/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková