In-store marketing a jeho uplatnění ve vybrané prodejně – Ivana Kalinová
Ivana Kalinová
Bachelor's thesis
In-store marketing a jeho uplatnění ve vybrané prodejně
In-store marketing and its application in the selected store
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je role in-store marketingu ve vybraném řetězci Albert. Bakalářská práce si kladla za cíl zanalyzovat in-store komunikaci ve vybraném řetězci a zjistit, do jaké míry má tato komunikace vliv na zákazníka. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Praktická část se skládá z analýzy prvků reklamy v místě prodeje, která byla provedena metodou pozorování. Pozorování bylo založeno …viacAbstract:
The topic of the bachelor thesis is the role of in-store marketing in the selected Albert chain. The bachelor's thesis aimed to analyze in-store communication in a chosen chain and determine to what extent this communication affects the customer. It is divided into a theoretical and a practical part. The practical part consists of an analysis of advertising elements at the point of sale, which was …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2024
- Vedúci: Ing. Zdeněk Hašek
- Oponent: Petr Majerik, JUDr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative Marketing and Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Názov
Vložil
Vložené
Práva