Integrovaná marketingová komunikace ve skupině JURIS REAL spol. s.r.o. – Bc. Martina Zaplatílková
Bc. Martina Zaplatílková
Master's thesis
Integrovaná marketingová komunikace ve skupině JURIS REAL spol. s.r.o.
Proposal for integrated marketing communication in the JURIS REAL group
Abstract:
Předmětem diplomové práce je zhodnocení stávající marketingové komunikace ve skupině JURIS REAL a následné zpracování návrhu komunikační strategie. Na základě analýzy sekundárních dat realitního trhu a vlastního primárního výzkumu bude navržena komunikační strategie na principu integrované marketingové komunikace.Abstract:
The subject of the diploma thesis is the evaluation of the existing marketing communication in the JURIS REAL group and the subsequent elaboration of a proposal for a communication strategy. Based on the analysis of secondary data of the real estate market and own primary research, the communication strategy will be proposed on the principle of integrated marketing communication.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 7. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 19. 2. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Marie Hesková, CSc.
- Reader: Hana Volfová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.Master programme / specializace:
Ekonomika a management / International Marketing
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Švejdar, L.
27/6/2023