Rozvoj komunikace prostřednictvím muzikoterapie u dětí s poruchou autistického spektra – Veronika Růzhová
Veronika Růzhová
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Rozvoj komunikace prostřednictvím muzikoterapie u dětí s poruchou autistického spektra
Abstract:
Absolventská práce pojednává o rozvoji komunikace dětí s poruchou autistického spektra prostřednictvím muzikoterapie. Zabývá se obecnými informacemi o autismu a komunikaci těchto dětí. Dále navazuje na problematiku jejich řeči, se kterou se nadále může pracovat při muzikoterapeutických setkáních. Tato absolventská práce se zaměřuje hlavně na metody a techniky muzikoterapie, které lze využít pro rozvoj …moreAbstract:
The graduate thesis discusses the development od communication of children with autism spectrum disorder through music therapy. It deals with general information about autism and communication of these children. It also follows up on the issue of their speech, which can continue to be worked on during music therapy meetings. This graduate thesis mainly focuses on the methods and techniques of music …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2023
Identifier:
https://is.jabok.cz/th/fl40y/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2023
- Supervisor: Jana Zajícová
- Reader: Mgr. Eva Klípová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RŮZHOVÁ, Veronika. \textit{Rozvoj komunikace prostřednictvím muzikoterapie u dětí s poruchou autistického spektra}. Online. Absolventská práce. Praha: JABOK - Institute of Social Pedagogy and Theology. 2023. Available from: https://theses.cz/id/wjcq8j/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologickáJabok - Institute of Social Pedagogy and Theology
vyšší odborný program / field:
Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální pedagogika a teologie
Theses on a related topic
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
The Attitudes of Social Workers in Kerala to Complementary and Alternative Interventions for Children with Autism Spectrum Disorders
Tomáš Hudec -
Přístup k žákům s Aspergerovým syndromem na 1. stupni ZŠ z hlediska podpory sociálního začlenění a komunikace
Barbora Pátková -
Rettův syndrom
Kristýna Volrábová -
Vzdělávání dítěte s diagnózou Rettův syndrom v běžné mateřské škole
Eva SALVOVÁ -
Odlehčovací pobyty spolku Rett Community pohledem rodičů dívek s Rettovým syndromem
Martina PALÁNOVÁ -
Rettův syndrom
Olga ŠIRANOVÁ