Bc. Petra VINKLÁRKOVÁ

Bakalářská práce

Návrh reklamní kampaně pro firmu Zlatnictví Drahokam

Project of advertising campaign for Goldsmith's Drahokam company
Anotace:
Teoretická část této bakalářské práce obsahuje rešerši odborné literatury zaměřenou především na marketingový výzkum a jeho metody. Dále se zde pojednává o částech komunikačního mixu a jejich využití. V praktické části práce je představena firma Zlatnictví Drahokam, pro niž je tato práce vytvořena. Poté zde naleznete vyhodnocení dotazníků, který byl vytvořen z důvodu zjištění postojů dotazovaných k …více
Abstract:
The theoretical part of this bachelor{\crq}s work includes the exploration of relevant literature focusing primarily on marketing research and its methods. The segments of communication mix and their application are also a part of this section. The practical part shall introduce a firm named Goldsmith{\crq}s shop Drahokam, for which this work has been created. You can also find here evaluation of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2007
Identifikátor: 7416

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VINKLÁRKOVÁ, Petra. Návrh reklamní kampaně pro firmu Zlatnictví Drahokam. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 12. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.