Návrh reklamní kampaně pro firmu Zlatnictví Drahokam – Bc. Petra VINKLÁRKOVÁ
Bc. Petra VINKLÁRKOVÁ
Bachelor's thesis
Návrh reklamní kampaně pro firmu Zlatnictví Drahokam
Project of advertising campaign for Goldsmith's Drahokam company
Abstract:
Teoretická část této bakalářské práce obsahuje rešerši odborné literatury zaměřenou především na marketingový výzkum a jeho metody. Dále se zde pojednává o částech komunikačního mixu a jejich využití. V praktické části práce je představena firma Zlatnictví Drahokam, pro niž je tato práce vytvořena. Poté zde naleznete vyhodnocení dotazníků, který byl vytvořen z důvodu zjištění postojů dotazovaných k …moreAbstract:
The theoretical part of this bachelor{\crq}s work includes the exploration of relevant literature focusing primarily on marketing research and its methods. The segments of communication mix and their application are also a part of this section. The practical part shall introduce a firm named Goldsmith{\crq}s shop Drahokam, for which this work has been created. You can also find here evaluation of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2007
Identifier:
7416
Thesis defence
- Date of defence: 24. 1. 2008
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VINKLÁRKOVÁ, Petra. \textit{Návrh reklamní kampaně pro firmu Zlatnictví Drahokam}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2007. Available from: https://theses.cz/id/wjjhs4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VINKLÁRKOVÁ, Petra. Návrh reklamní kampaně pro firmu Zlatnictví Drahokam. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 12. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingový informační systém v malé strojírenské firmě.
Denisa Součková -
The Agricultural Marketing Information System (AMIS) Impact Assessment in Rural Areas of the Republic of Moldova
Alena Švarcová -
Marketingový plán – informační systém pro veterináře
Martin Liška -
Marketingový informační systém BONTÉ CLASS, s.r.o.
Zdeněk Rydlo -
Marketingový informační systém
Antonín Pavelek -
Marketingový informační systém měst - nástroj TourMIS
Pavlína TOPORSKÁ -
GDPR a empirický výzkum
Michaela Křepelka -
Kvalitativní porovnání metrologických postupů kontroly vstupních jednotek ve výrobní firmě
Ondřej Bouška