Bc. Petra VINKLÁRKOVÁ

Bachelor's thesis

Návrh reklamní kampaně pro firmu Zlatnictví Drahokam

Project of advertising campaign for Goldsmith's Drahokam company
Abstract:
Teoretická část této bakalářské práce obsahuje rešerši odborné literatury zaměřenou především na marketingový výzkum a jeho metody. Dále se zde pojednává o částech komunikačního mixu a jejich využití. V praktické části práce je představena firma Zlatnictví Drahokam, pro niž je tato práce vytvořena. Poté zde naleznete vyhodnocení dotazníků, který byl vytvořen z důvodu zjištění postojů dotazovaných k …more
Abstract:
The theoretical part of this bachelor{\crq}s work includes the exploration of relevant literature focusing primarily on marketing research and its methods. The segments of communication mix and their application are also a part of this section. The practical part shall introduce a firm named Goldsmith{\crq}s shop Drahokam, for which this work has been created. You can also find here evaluation of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2007
Identifier: 7416

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 1. 2008

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VINKLÁRKOVÁ, Petra. Návrh reklamní kampaně pro firmu Zlatnictví Drahokam. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 12. 2007

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.