Návrh reklamní kampaně pro firmu Zlatnictví Drahokam – Bc. Petra VINKLÁRKOVÁ
Bc. Petra VINKLÁRKOVÁ
Bakalářská práce
Návrh reklamní kampaně pro firmu Zlatnictví Drahokam
Project of advertising campaign for Goldsmith's Drahokam company
Anotace:
Teoretická část této bakalářské práce obsahuje rešerši odborné literatury zaměřenou především na marketingový výzkum a jeho metody. Dále se zde pojednává o částech komunikačního mixu a jejich využití. V praktické části práce je představena firma Zlatnictví Drahokam, pro niž je tato práce vytvořena. Poté zde naleznete vyhodnocení dotazníků, který byl vytvořen z důvodu zjištění postojů dotazovaných k …víceAbstract:
The theoretical part of this bachelor{\crq}s work includes the exploration of relevant literature focusing primarily on marketing research and its methods. The segments of communication mix and their application are also a part of this section. The practical part shall introduce a firm named Goldsmith{\crq}s shop Drahokam, for which this work has been created. You can also find here evaluation of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2007
Identifikátor:
7416
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VINKLÁRKOVÁ, Petra. Návrh reklamní kampaně pro firmu Zlatnictví Drahokam. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 12. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový informační systém v malé strojírenské firmě.
Denisa Součková -
The Agricultural Marketing Information System (AMIS) Impact Assessment in Rural Areas of the Republic of Moldova
Alena Švarcová -
Marketingový plán – informační systém pro veterináře
Martin Liška -
Marketingový informační systém BONTÉ CLASS, s.r.o.
Zdeněk Rydlo -
Marketingový informační systém
Antonín Pavelek -
Marketingový informační systém měst - nástroj TourMIS
Pavlína TOPORSKÁ -
GDPR a empirický výzkum
Michaela Křepelka -
Kvalitativní porovnání metrologických postupů kontroly vstupních jednotek ve výrobní firmě
Ondřej Bouška